Delrapport fran Manhattan

Hey people!
Just nu ar jag vid Central Park pa Manhattan! Vadret ar stralande, fast nastan lite for varmt. Men jag trivs anda som fisken i vattnet!! Ar uppe en sista gang innan jag aker hem om 18 dagar.. Yes, ni sag ratt! 18 dagar tills jag kommer hem igen!! Igar va jag med S pa hans nya jobb som instruktor. Assota barn, men det blev lite lang vantan.. Bubblade med Ibell medan jag vantade.. 😛 Det var bara jag och en massa latinos. De maste trott att jag var knapp i huvudet. Blondie som gick runt som en virrpanna med telefonen tryckt mot orat, skrattade konstant och pratade hogljott.. Vart kanner man igen det ifran? 😉

Jaja.. Vi hann med en del annat igar ocksa, men nu ska jag ut fran Apple store och traffa JP. S har traning igen sa jag passar pa att gora lite annat sa lange. Jesse J vill att vi ska med ut ikvall. Far se hur det blir 😀 

Aja, Pussar och kramar till er allihopa! Hor av mig senare i veckan!

Btw.. Har varit ledig varje dag sen forra tisdagen! 😛 And Im still getting paid 😀 😀 How lucky am I??

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Emma Olsson
    Jul 23, 2008 @ 13:42:04

    Saknar dig babe, kommer du hem imorgon?

    Svara

  2. hossentoss
    Jul 23, 2008 @ 18:57:47

    Yes, fick stanna till imorn nangang.. Men jag maste gora tvatt och grejer sa jag borde val komma hem tidig eftermiddag nan 🙂 Vad har du gjort i veckan?

    Svara

Lämna en kommentar